Re: snížení trafa

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Červenec 26 13:17:59 CEST 2007

Já bych to viděl tak, že když se dostanete na NET a nemůžete nikam jet, tak
bych raději po netu nějaké objednal
s expresním dodáním. Určitě se mezi dodavateli někdo najde, kdo Vám jej rád
přiveze.
A skutečně máte trafo, který je určeno pro to Vaše použití ? Proudy a
napětí, primár a seknudár ?

pyrin

----- Original Message -----
From: "Petr Kout" <Petr.Kout@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 26, 2007 12:29 PM
Subject: snížení trafa

Zdravim,
mám problem: krabička 34mm vysoká (zvenčí) a trafo 33mm vysoké. Mohu vzít
brusku a opatrně plechy nahoře a dole přibrousit? Jaký to bude mít vliv na
fci? Je to trafo z adaptéru, na kterem bylo 220V >> 9V 0,7VA. Jsem na
chalupě, nemohu nikam jet a potřebuji to dnes dodělat a tohle je nejmenší
trafo co jsem našel.  Co si ještě pamatuji ze školy, tak snad by měla být
mezi plechy mezírka, ale místo spojení těch EI plechů je svařené, takže když
se mi tam bruskou povede udělat "jednolitá" plocha tak "už bych" tomu neměl
tolik uškodit. Ale co to zmenšení těch plechů?

díky za pomoc
Petr