OT: Instalace onboard zvukovky HDA Realtek ALC889A

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Červenec 25 17:27:32 CEST 2007

Zkuste odinstalovat přes ovl. panely/přidat-odebrat programy Realtek High
Definition Audio Driver a pak v Program Files smazat složku Realtek. Pokud
to bude řvát, tak to zakažte napřed v Biosu (Azalia Codec-disable). Když to
pak při dalším restartu povolíte, tak pak mrkněte do správce zařízení jestli
to tam je. A nouzový režim můžete zkusit taky. Snad pak půjde nainstalovat
nový driver.
Stáhnout se dá tady
http://europe.giga-byte.com/FileList/Driver/motherboard_driver_audio_realtek_azalia.exe
ale to asi víte. Jsou to jen tipy, ale co kdyby se podařilo :o). Vyzkoušet
se musí všechno.
Vladimír

No problem je ze se to zarizeni nenecha odebrat - vzdycky na me vyrve ze
je to zarizeni nutne ke startu PC.

Radek Vicek