OT: Instalace onboard zvukovky HDA Realtek ALC889A

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Červenec 25 11:50:54 CEST 2007

Me pomohlo stahnout driver primo od gigabyte co meli k te dane
zvukovce/desce. Jinak mi to proste neslo mel jsem ruzne zaplaty atd... a nic
.

Vsechno odinstalit, odebrat to zarizeni , restart a instalace toho driveru .

snehulak