Pb accu - odpojovac

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Středa Červenec 25 10:20:47 CEST 2007

Jestli mate 15 min do GMka (Praha?), tak si zajdete do
http://www.pselectronic.cz/
Tam ho maji.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 24. července 2007 18:38
Předmět: Re: Pb accu - odpojovac

V mem pripade pujde o odpojovani Pb accu 12V/1,2Ah, odber z nej bude max
1A (je za nim zesilovac s MBA810), takze par mOhmu navic az tak nevadi.
To zapojeni necham jak je (krome zmeny R2 aby to vypinalo pri 10,5V)
protoze uz to mam hotove (az na ten fet). GM mam za tak 15min pesky a
jak sem psal, potrebuju to rozchodit co nejdriv (jeste tenhle tyden),
takze obednavani nepripada v uvahu... Kazdopadne diky za odpoved.

JDrozd

P.S.: pekne naskladane paralelne :)