Pocet vrstiev DPS pri navrhu BGA

Daniel VALUCH daniel.valuch@orange.fr
Středa Červenec 25 09:18:08 CEST 2007

pozrite si tie app notes od xilinxu tam sa daju najst zaujimave informacie. 6 signalovych vrstiev na 144 gulickove BGPA mi ale pripada pomerne vysoky. Pozrite si napriklad moju - tu uz celkom preflaknutu - dosku s Virtex4. 1148 gulickove puzdro je zaroutovane so styrmi signalovymi vrstvami, je vyuzitych ca. 95% I/O pinov, t.j. takmer kadza gulicka je pripojena. Je pravda ze spodnych 6 vrstiev su blind vias, ale vy mate radovo nizsi pocet pinov.
b.

linky:
https://edms.cern.ch/file/772678/2/EDA-01427-V2_mfg.pdf
http://edms.cern.ch/nav/eda-01427