[OT] : klimatizace

Libor libor@netron.cz
Úterý Červenec 24 20:00:05 CEST 2007

Zdravim
Taxem si nakonec koupil  nejlevnejsi vec na trhu , pro mou pracovnu 4x3
m SENCOR SAC 0900 I+O a nejak mi na pripojeni nestaci ani postupy zde
uvedene ani diplom ;-))
Rozhodla cena cca 6200 KC s DPH vcetne dopravy.zdarma.

Ale bojim se ze mi po instalaci bude prebyvat X soucastek dratu a
trubicek jak v raketoplanu,  dratky jeste zvladnu, ale dve trubicky maji
nejake divne zakonceni.
Dale se chci zeptat kde a na co napojit takovou sedou trbku s vnitrni
jednotky, predpokladam ze je to odvodnovaci hadice, bude z toho kapat
moc vody ? Kde ji mam v pracovene napojit, kdyz tu mam akorat 230, to
mam pod to dat kybl ?

Vyvevu mam , ale potreboval bych nejaky navod, pripadne jake trubky
koupit a jak je sesroubovat, klimoskam rozumim jak koza petrzeli , takze
at si chladivo nevypustim domu ;-)
Diky
L:K