Pb accu - odpojovac

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Červenec 24 18:00:54 CEST 2007

Myslím že použitelných fetů je celá řada a pokud je nemají v GM, můžete
kouknout třeba na www.semic.cz . Jinak při odpojování baterky bych raději
odpojoval - pól, fety N mají obvykle menší odpor. Pro spínání nepotřebujete
fet ve výkonovém pouzdru TO220, klidně stačí nějaký SMD. Asi bych volil
IRF7413. Dělal jsem z nich i spínač na 100A pro zkratování malého bočníku.
Nepotřebuje to ani chlazení
http://www.vaelektronik.cz/fotky/sp100a.jpg   :-)))

Anděl

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 24, 2007 5:13 PM
Subject: Pb accu - odpojovac

Kdyz uz se tu probiraji ty accu, minuly tyden sem si byl nakoupit
soucastky na odpojovac accu pri podpeti
(http://www.zajic.cz/odpojovac/odpojovac.htm - ta verze s komparatorem),
bohuzel v GM nemeli IRF9Z34N (a prodavac se tveril ze uz ho asi nikdy
mit nebudou), doporuci mi tu nekdo nejakou vhodnou nahradu (samozrejme
sehnatelnou v poctu 1ks nejlepe v GM). Vim ze je to trochu lamerska
otazka, ale ve FETech se nevyznam a potreboval bych to co nejrychleji
dodelat bez nejakeho zdlouhaveho zkouseni a x navstev GM pro ruzne fety...

JDrozd