Baterie IBM ThinkPad T43

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Červenec 24 16:01:44 CEST 2007

nekomu jsem pujcoval "kuchnutou" 9V z gme na pokusy, ale a ja mam teda
ty zkratovaci, vyzkouseno. pri nabijeni proud kolem 8,38V klesne na
pri nastavenych presnych 8,40V na cca 2-5mA a pak najednou na
nastavene proudove omezeni zdroje 200mA.
coz mi prijde jako celkem v poradku.
mereno keithley2000.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Tuesday, July 24, 2007 3:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Baterie IBM ThinkPad T43

Puvodni zprava ze dne 24.7.2007 od Kubat Tomas:

> i 9V li-ion baterka z GME ma v sobe "zkratovaci" obvod pri prekroceni
> 8,40V. takze i dioda + serovy odpor s dostatecnou mekkosti je
> pouzitelna nabijecka. takze vlastne vsechny dnesni nabijecky na 9V.
> smi se do ni cpat 600mA(1,5C). takze az tak jasny zavery bych nedelal.

Ja jsem s ni delal pokusy a neni to zkratovaci obvod, ale odpojovaci
obvod. Nic nezkratuje, ale po dosazeni urciteho napeti baterii odpoji od
nabijece. Nicmene jsem schvalne meril napeti, kdy provede odpojeni a
rozhodne to nebylo 8,40V. Bylo to vic. Osobne bych toto bral jako
bezpecnostni pojistku a ne jako nabijeci obvod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz