Baterie IBM ThinkPad T43

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červenec 24 15:42:52 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 24.7.2007 od Kubat Tomas:

> i 9V li-ion baterka z GME ma v sobe "zkratovaci" obvod pri
> prekroceni 8,40V. takze i dioda + serovy odpor s dostatecnou
> mekkosti je pouzitelna nabijecka. takze vlastne vsechny dnesni
> nabijecky na 9V. smi se do ni cpat 600mA(1,5C). takze az tak jasny
> zavery bych nedelal.

Ja jsem s ni delal pokusy a neni to zkratovaci obvod, ale odpojovaci
obvod. Nic nezkratuje, ale po dosazeni urciteho napeti baterii odpoji
od nabijece. Nicmene jsem schvalne meril napeti, kdy provede odpojeni
a rozhodne to nebylo 8,40V. Bylo to vic. Osobne bych toto bral jako
bezpecnostni pojistku a ne jako nabijeci obvod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz