Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Červenec 24 15:24:35 CEST 2007

Michal HW wrote:
> Anglicky se domluvim za predpokladu vizualniho kontaktu.... (nohama rukama).
> Proste ne kazdy umi perfektne anglicky a pak se mu muze hodit podpora v
> cestine. Diskuzi o vyuce cizich jazyku vynechme.

No ale to vobec nie. Ja nehovorim o dohovoreni sa ale (zvacsa) o
schopnosti citat technicku literaturu - a ta je takmer vyhradne po
anglicky. Tym prekladom nevyhnutne trpi jej kvalita - chcete mat pristup
len k druhotriednym informaciam?

> Co se tyce IDE tak mam spatne zkusenosti. Casto je problem vubec spustit
> kompilaci nebo dokonce naistalovat program.

No a to iste ocakavate aj od toho Freescale? Mate o nich takuto zlu
mienku ale pritom sam bez natlaku a nasilia ste si zvolili ich produkty?

A myslite, ze je to tak v poriadku? Myslite si, ze ich ostatne nastroje
- najma prekladac - bude v poriadku, ak nie su schopni zvladnut IDE?

Ja ak by som chcel ist na nejake skolenie (kvoli znalostiam a nie kvoli
moznosti uliat sa a zjest chlebicky, lebo aj to pokladam za silne
argumenty :-) ), zaujimal by ma prave prekladac, ladiace prostriedky,
moznosti hardwaru, proste vsetko ostatne len nie ten debilny klikaci
okienkovy ony. To sa mi proste zda ako balast, ktory moze byt prijemny,
ale kvoli nemu sa neoplati vzrusovat.

wek