Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Červenec 24 15:00:20 CEST 2007

Anglicky se domluvim za predpokladu vizualniho kontaktu.... (nohama rukama).
Proste ne kazdy umi perfektne anglicky a pak se mu muze hodit podpora v
cestine. Diskuzi o vyuce cizich jazyku vynechme.

Co se tyce IDE tak mam spatne zkusenosti. Casto je problem vubec spustit
kompilaci nebo dokonce naistalovat program. (Jak jsem jiz zminoval HT-Soft
C18PRO - po instalaci je nutne upravit registry a to neni uvedeno v navodu,
ale na diskuznim foru. A stejne to potom nefungovalo...)
Michal

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 24, 2007 2:19 PM
Subject: Re: Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Michal HW wrote:
> Po prazdninach se chci vrhnout na Freescale
> procesory. Podpora v cestine,

Eeeee???
What? Was? Shtozhe? Tessek?
Why? Warum? Pochemu? Minek?

Uplne vazne: ak ste este student, namiesto studia pocitacovych jazykov
vrelo doporucujem studium ludskych jazykov. Anglictinu predovsetkym.

> navic slibuji skoleni pro zakladni rozchozeni
> jejich IDE prostredi.

Eeeee???
To co je za blbost? Som si myslel, ze pointa IDE je prave v tom ze zbavi
cloveka potreby sa zamyslat co a ako a v akom poradi pospustat a
viacmenej vnuti cloveku nejaky konkretny funkcny pracovny postup...

wek