citac kol pro miniRC auta - propojeni infra -> zvukovka

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Červenec 24 14:03:02 CEST 2007

Ano, dal bych je normalne paralelne, napajel je treba z 5V pres nejaky
odpor a oddelil to kondikem kvuli odstraneni stejnosmerne slozky. Jinak
mikrofonni vstupy PC MIVAJI napajeni (kvuli elektretovym mikrofonum),
takze to muze byt o to jednodussi. Viz
http://www.hobby-hour.com/electronics/computer_microphone.php

JDrozd