Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červenec 24 13:24:01 CEST 2007

Ja zkusil pro ty ARMy WinARM (neni to jedina mozna volba). Za par minut
uz jsem si hral s prvnimi ARM aplikacemi v Cecku a bylo to co se tyce
softu zadarmo. Ty ATMELacke ARMy se daji napustit i rovnou z USBcka nebo
seriakem, takze prvni aplikace jsem do toho nacpal z USB za pomoci
programku stazeneho od ATMELu. Pak jsem vyhrabal J-TAG a uz to bylo i s
vetsim pohodlim, nez pred kazdym napustenim vracet bootloader do ARMu
vypnutim, jumperem, zapnout a 10s cekat, vypnout a pak teprve znovu
zapnout a ladovat. Sice to jde taky, ale kdyz se clovek uci, prece jen
ten J-TAG stalo za to vyhrabnout.

Jasne, je to softwarove "reseni zdarma", takze kdyz clovek neceka nic
dobreho a vubec nic navic, muze byt jen mile prekvapen. Myslim, ze at
clovek dela s cimkoli, urcite nic nepokazi si tohle vyzkouset treba i
jen pro sve poteseni, protoze tohle dava vysledky hrani si hned a to
clovek specialne v zacatcich moc a moc potrebuje, aby ho to bavilo
pokracovat ;).

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain