citac kol pro miniRC auta - propojeni infra -> zvukovka

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Úterý Červenec 24 10:16:21 CEST 2007

diky, ale tohle je mi jasne.  Jde mi o to jak pripojit nekolik fototranzistoru ci fotodiod k mikrofonimu vstupu zvukovky.
Vse ostatni mam behem chvile udelane v matlabu.

> Od: lukesh@seznam.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 24.07.2007 10:08
> Předmět: Re: citac kol pro miniRC auta - propojeni infra -> zvukovka
>
>Pak zařadíte filtry typu pásmová propust - pokud budou kmitočty vzdálené
alespoň o dekádu, tak stačí i prvního řádu, za filtrem detektor a klopný
obvod. Pak už není problém na to připojit cokoli, třeba na "=" staré
kalkulačky na které před závodem namačkáte 1 + + 1 = 0

<pbrabenec@centrum.cz>

>transpondery se budou rozlisovat podle frekvence (transponder v auticku
bude obsahovat astabil 555ku s infradiodou a jedinecnou frekvenci a v
rampe bude převod infra-> audio