Barva VN vyboje v atmosfere :-)

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Červenec 24 09:14:48 CEST 2007

pripada mi trosku hloupe to delat pred ostrou expozici
jinak pro zajimavost lze si nize popsanym zpusobem zkratit cekani na
expozici ale pribude vam sum, a to znatelne
paklize tomu chcete predejit naexponujte si stejnou dobu ve chvili kdy
to fotite (s vypnutou redukci sumu) a nechte na objektivu krytku
pak normapne exponujte a tu jednu cernou fotku odecitejte doma pomoci
nejakeho astro foto programu napr. registax

je dulezite mit tu cernou fotku stejne dlouho exponovanou jako ty
ostatni ale staci vam pouze jedna pro odecteni sumu ze vsech ostatnich
v pripade ze nebudete delat blesky ale nocni krajinu tak se v registaxu
muzete zbavit sumu temer naprosto uplne nebo uplne tim ze si nafotite
tuhle cernou
pak jednu bilou a pak asi 20-200 fotek te krajiny
registax nebo neco podobneho vam z tohodle mnozstvi fotek udela jednu
naprosto bez sumu