Re: procesor LX800

hwmarek@seznam.cz
Pondělí Červenec 23 18:12:01 CEST 2007

Ano bego je BGA :-)
Kolik pinu je potreba pro pamet presne nevim ( i kvuli tomu by se hodilo schema) ale pouzdro procesoru ma 481 pinu a cipova sada
ma 208 pinu (take bga), obvod pci/isa ma 210 pinu (take bga).
LX800 ma na sobe 4x USB,  nevim zdali je mozne pouzit pro klavesnici a mys, na vsech fotlkach co jsem videl je pouzit obvod od winbondu ktery je pripojen pomoci lpc sbernice a ma vydene porty a take ide a fdd.
Bez monitoru to urcite pustit pujde.

Marek