Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Červenec 23 15:15:01 CEST 2007

C18 jsem zkousel a moc uspesny jsem nebyl. Kod ktery HT-Soft C18 prelozil
byl na nej moc slozity. Jestli si dobre vzpominam, tak mu delaly problemy
structury v externi pameti a pole pointeru na funkce.
Michal
----- Original Message -----
From: "Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 23, 2007 2:58 PM
Subject: RE: Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Zdravim,

Pokud jde o hole C, tak tam to jde, ale sranda je s knihovnama.
Je toho vice, vzpomenu si snad jen na tu prvni, co jsem videl.
C18 totiz kdyz posle na serivku retezec pres danou knihovnu,
tak tan hnup samozrejme neposle jen ten retezec, ale navic i navrat voziku a
skok na novy radek.
Pritom ta funkce se jmenuje puts nebo tak nejak a
clovek ji instiktivne pouzije v dobre vire, nehlede na manual.

Nedela to Zilog, Atmel ani GCC ci dalsi verze prekladacu na PC.

Takovych podobnych vylepseni je tam plno:(.
Nakonec ta knihovna se jemuje stdio, tedy standardni vstup/vystup a nakonec
standardni neni:).

Jiste neco jineho jsou specialni direktivy, nebo nemoznost nektere veci
proste nacpat,
ale to uz je neco, co beru...

Prenositelnost neni kravina ani na MCU...

S pozdravem,
                Marek Pavlu