Barva VN vyboje v atmosfere :-)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 23 12:47:11 CEST 2007

vedu tady s kolegou akademickou debatu zda se tam v miste dopadu da
vubec neco najit

jsem presvedcen, ze to misto dokazu urcit cca +- 500m takz eby se to
dalo i prochodit - mnimalne bych zkusil prijet bliz az bude zase neco na
poradu :-)))

je nekolik moznosti kam to mohlo prastit:

strom - bude nejspis rozstiplej (pry pukne explozi pary uvnitr dreva)
nebo alespon nejak ocouzenej

nejake vedeni nebo trafo - tam se domnivam ze asi nenajdu vubec nic -
dival jsem se na Ripu na rotundu, kde to praskne nekolikrat do roka do
toho krize na vrsku a je tam jen par cernejch klikyhaku

nebo nekam do zeme - tam nedokazu vubec rict zda se tam neco da najit -
kolega tvrdi, ze se ta energie hodne rozprostre (defacto ta energie
nepusobi v jednom miste dopadu, ale jednoduse receno ze to ohreje celej
kopec o 0.01stC) tam asi take neni sance nic najit pokud to bude nejake
ozahle

Radek Vicek