Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Červenec 23 11:03:20 CEST 2007

Asi mate pravdu.Ale kdyby Microchip vyrabel jeden poradny kousek kremiku,
odladil by ho na 100%, tak by to bylo urcite levnejsi nez stavajici chaos -
hromad ruznych typu s neskutecnym mnozstvim chyb.
Kde jsou zlate casy s 16C54? Mely tyhle procesory nejake ERRATA?

Michal

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 23, 2007 10:51 AM
Subject: Re: Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Fajn; takze vyrobca ma objednavku na seriu niekolko kusov PICka s
vynimocne velkou SRAM.

Jedna sada masiek je niekolko (jednotiek) milionov $, to nam pri
niekolkych kusoch vyjde na cca milion $ za kus PICka. Mno, mozno takych
zaujemcov ako Vy bude niekolko, povedzme zo desat, to potom klesne na
puhych stotisic $ za jednocip.

Ta zlozitejsia DPS musi byt kua zlozita aby sa to oplatilo.

Uz viete zhruba co som tymi peniazmi chcel povedat?

wek