Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 23 10:51:49 CEST 2007

Fajn; takze vyrobca ma objednavku na seriu niekolko kusov PICka s
vynimocne velkou SRAM.

Jedna sada masiek je niekolko (jednotiek) milionov $, to nam pri
niekolkych kusoch vyjde na cca milion $ za kus PICka. Mno, mozno takych
zaujemcov ako Vy bude niekolko, povedzme zo desat, to potom klesne na
puhych stotisic $ za jednocip.

Ta zlozitejsia DPS musi byt kua zlozita aby sa to oplatilo.

Uz viete zhruba co som tymi peniazmi chcel povedat?

wek