mrtvy brouk

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 23 09:17:20 CEST 2007

Vlada Andel wrote:
> stala  se mi taková věc - před lety jsem si nechal dovézt od již
> neexistující firmy Temic integráče do DCF přijímačů.

Kuk do obrazku: este stale existuje firma Atmel (a predtym existovali
Matra/MHS a Telefunken... :-) ) - netvrdim, ze niektore veci co sa
robili pod nazvom Temic nezahodili pri tej kupe...

> Byl to dovoz z Číny, prý tam mají zásoby a po skončení výroby s tím
> kšeftují.

Mno, v Cine pokojne moze firma Temic - resp. nou "vyrabane" svaby -
existovat aj dnes. Na spodok dokazu vytlacit cokolvek presne tak isto
ako na vrch.

> Nebyl tam čip, dobrousil jsem se z vrchu přímo na nosnou destičku.
> Předpokládal jsem že všechny vyrobené integráče se měří a třídí. Nebo snad
> ne ???

Mno ved prave, keby sa netriedili, nemali by ste 100% vymet, ale trebars
len 20%... :-(

Ale mozno sa mylim a je to tak ako pisu ini, ze aj majster tesar sa utne.

wek