PIC18xxx - INT0 interupt

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Červenec 23 08:15:21 CEST 2007

Zkousel jsem to v ICD2. Par radku nic vic.
U rady 16Fxxx je nakresleno detailni zapojeni portu a INT0 je zapojen přímo
na vstup. Dival jsem se nekolik procesoru 18Fxxx a PORTB tam neni nakreslen.
Michal

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 21, 2007 1:51 PM
Subject: Re: PIC18xxx - INT0 interupt

> Zkousim preruseni na PORTB0 a nechce to fungovat. Ale PB0 mam vystupni a
> pokousim se vyvolat preruseni softwarove. Nevim jestli je to korektni
> postup.

V datasheetech se mi nepodarilo najit nic, co by tuhle moznost vyvolani
interruptu jednoznacne potvrzovalo nebo vyvracelo. Nicmene pokud chcete
  normalne vyvolat preruseni zvenci, tak tam neni zadny problem. A pokud
chcete vyvolat preruseni INT0 zevnitr, tak neni nic jednodussiho, nez
nastavit INT0IF = 1, to funguje urcite.
Jinak zkousel jsem simulovat vyvolani INT0 zapisem na RB0 a nepodarilo
se mi preruseni vyvolat - chtelo by to ale zkusit v realu (coz jste asi
uz udelal), protoze MPLAB SIM bych nepovazoval v tomto smeru za
dostatecne verohodny. Nicmene jak jsem psal, zevnitr jde preruseni
vyvolat nastavenim IF, takze pokud potrebujete tohle, tak zapisovat na
PORTB vubec nemusite.

Lukas Grepl