Skype

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Neděle Červenec 22 15:26:39 CEST 2007

Dobrý den,

  Chtěl bych nějak vymyslet telefonování přes Skype, abych byl stále
  online. Teď mám k mému PC, což je Celeron 3,4GHz se spotřebou cca
  130W připojena sluchátka a mikrofon, a volám přes to.

  Přemýšlel jsem o tom, že bych sehnal nějaké staré PC, s pomalejším
  procesorem, hlavně s menší spotřebou. K tomu bych připojil nějaký
  Skype telefon s displejem, a ten používal pro telefonování a příjem
  hovorů. Hlavně bych to chtěl ale asi na Linuxu, abych nemusel
  kupovat kvůli tomu Windows.

  Neřešil jste někdo podobný problém? Nebo neexistuje nějaké jiné
  řešení? Pro VoIP, existují přímo telefony, do kterých se dá píchnout
  ethernet, a jede to. Ale já nechci VoIP, já potřebuju Skype.

--
Aleš Filip