RE: Chci "videt" na 6 GHz (10) jaky merak poridit?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Červenec 21 18:48:51 CEST 2007

Prozradte nam prizemnim otrokum stejnosmerntych proudu k cemu je a co
umi a vcem se lis takovy
- network vector analyzer
- scalar analyzer
- sweep generator (zde snad trochu i tusim)
- power meter

Zde uvadene ceny me zaujali, pokazde, kdyz jsem v minulosti zadal vector
analyzer tak cely litali kolem 10k$, ale nic z toho se na ebay aktualne
nenabizi :-(

Zvedavy
WS

Zdravim
Pokud to chcete merit laobratorne (cili pokud pristroj nemusi byt
mobilni a malych rozmeru - handheld) staci zakoupit nejaky sweep
generator , ja mam konretne HP8620C + plugin do 18 GHz , kalibrovany

stal 500USD, ale nekalibrovane funkcni stoji i do 100USD.

No a pak nejaky power meter -  mam dva , boonton do 18GHz stal 150 USD
se sondou, a dale pak  HP436A se sondou 250USD.

Pokud mate zmineny rozmitac muzete k tomu zakoupit  WILTRON 560A -
scalar analyzer funkcni  jsem ho poridil za 74USD ! ;-) druhy za 130USD.

(ma to vstupy pro rozmitace od wiltronu i pro 8620.
K tomu jeste sondy 2x do 18GHZ kazda za 60USD , + VSWR bridge 8GHZ cca

50USD, to jsou ale ceny ktere se musi podarit a musi se to risknout,

vetsinou vse pri techto cenach kupuji dvakrat at se mi to pak
neprodrazuje na preprave  a to kolikrat na ukcich cekam i pul roku nez

se neco za tuto cenu objevi, vzdy je to ale as - is , takze risk je zisk
;-)

L:K