navrh logiky v CPLD - rada

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červenec 21 14:36:16 CEST 2007

Nejjednoduseji nakliknete "Generate Timing" a prectete si "Timing
Report". Mam sice vyrazne starsi prostredi, ale predpokladam, ze to bude
alespon podobne.

Hned mezi prvnimi radky toho reportu objevite neco takoveho, jako:
"Maximum Internal Clock Speed: 90.9Mhz".
Pro prvni orientaci v otazce proc myslim muze stacit i takovyto letmy
pohled do Vaseho konkretniho vypisu.

Tohle je konkretne vytrzene z reportu od jednoho meho designu s
XC9572XL-10-VQ44. Bezne ovsem uvidite frekvence i vyrazne nizsi. U jedne
"slozitosti", kterou jsem mel vubec problem do CPLD dane velikosti
dostat, jsem byl vdecny i za to, ze to stihalo pozadovanych 16MHz ;).

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain