PIC18xxx - INT0 interupt

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Červenec 21 12:52:05 CEST 2007

> A nie je jednoduchsie napisat trojriadkovy sw a pustit si simulaciu v
> MPLABE, pripadne pouzit debug pomocou ICD?!

To bylo na tazatele nebo na mne? Pokud na tazatele, tak potom ano, asi
je - ale pro nekoho je jednodussi se zeptat, protoze treba ty simulacni
moznosti v MPLABu nezna a ICD treba nema (nehlede na to, ze interrupty
se s ICD moc ladit nedaji). Pokud to bylo na mne, tak to bych sice mohl,
ale slo o to rozhodit jeho kod a ne muj.

Lukas Grepl