Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pátek Červenec 20 21:37:24 CEST 2007

Zdravim,

pokud myslite C18 nebo C30, tak po strance holeho prekladace jsou opravdu
docela dosti dobre.
Jen u toho C18 jsem vycital Microchipu na foru, ze nektere funkce pro
obsluhu pariferii
se chovaji nestandardne, trebas seriovy prenos...
Docela mne dostalo, kdyz mi odpovedeli, ze vidi rozdil mezi MCU a CPU
"realm", ze pry v domene MCU se musi delat veci jinak, ve smyslu
NESTANDARDNE:).
To, ze pak ztezuji prenositelnost kodu je moc nes*re.
Asi si hosi z Microchipu mysli, ze objevuji Ameriku a ze jsou jedini nebo
prvni na trhu MCU s C prekladacem:).
Nastesti u dsPIC a PIC24 presli na GCC.
Jinak po strance holeho C je C18 slusne a necha se prelozit i docela dosti
komplikovane kousky kodu:).

Jinak stale netusim, proc Microchip haze svymu kremiku klacky pod nozicky:(.
Treba rodina PIC24 bez externi sbernice pro pamet...
Nova rada procesoru s integrovanym Ethernetem pak neumi DMA mezi externi
pameti a FIFO bufferem pro Ethernet...
Stale malo pameti SRAM atd...

S pozdravem,
		Marek Pavlu