Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pátek Červenec 20 17:35:43 CEST 2007

> Mno ja nielen ze si z toho nic nerobim, ja som si dokonca ten program aj
> pozrel - a ajhla, ono to vlastne z polovice ani nie je o PICkach!
> (vlastne je to logicke - co uz by sa tolko dalo hovorit o takych
> nedokonalych jednocipoch... :-P )

Ale nebud na ne tak hruby, oni se prece uci, sice pomalu ale nadruhou stranu
jiste.

> Netvrdim ze sa tam hrniem, ale musis uznat ze to ako program
> nie-uplne-najtrivialnejsieho seminara vyzera celkom dobre...

No ja bych zasel jeste dal, dokonce zacinam uvazovat o tom, ze bych s nimi i
neco spachal (a to nemam zrovna na mysli s nima dlazdit mistni buzerplac)
:)))

S pozdravem
Kosta (MK)