5 expanderu PCF8574

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 20 15:02:39 CEST 2007

No ak budete mat ako I2C slave mikropocitac, tak tiez nie je problem
vysielat ten jeden byte, ako ste ho popisali. Navyse bude len jeden
byte slave adresy. Je to o sice 1 byte viac, ale mate moznost na tu
zbernicu este navesit nieco ine. Nepoznam nevyzrete PICe, ale nevyzrete
AVR-ka maju I2C ako periferiu, takze sa nenaprogramujete ovela viac
oproti obsluhe RS232.

To berte len ako poznamku k Vami spominanemu porovnaniu. Co sa tyka
dlzky zbernice, RS232 vyhrava na celej ciare.

miro

--- RV <vicek.radek@cpost.cz> wrote:

> No spis to vidim na USART a nejaky vlastni protokol - melo by to tu
> vyhodu, ze muzu spinat libovolny i/o bez toho abych byl nucen
> odvysilat
> cele shift registr, kde se muze neco pomrvit.
>
> Takzhle odeslu 8b kde bude adresa pinu (to muze byt klidne 7b) a
> posledni bit bude jeho stav plus poslu jeste nejake zabezpeceni, aby
> byla jistota, ze nesepne neco jineho coz by byl pruser. Takhle pockam
> na
> to az mi PIC-expander odpovi zpatky OK a mam jistotu, ze je to
> prijato.
> [...]

Choose the right car based on your needs.  Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.
http://autos.yahoo.com/carfinder/