5 expanderu PCF8574

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 20 14:43:24 CEST 2007

RV wrote:
> No protoze zatim nedokazu posoudit co to vsechno znamena i vzhledem k
> tomu co bude poveseno za tim. Ne ze by PIC neumel to co ten expander,
> ale zda ten PIC neresi neco z toho co jeste nasleduje, ale to by bylo
> dlouhe povidani.

Mno tak hovorte, hovorte... :-)

Nie, vazne. Ono nehustenie funkcii resp. vytvaranie jasne definovanych
rozhrani moze mat vyhodu neskor v
ozivovatelnosti/nastavovatelnosti/servisovatelnosti... Podobne napr.
nepchatie jednocipu tam kde netreba ma vyhodu v tom, ze netreba ho
programovat (v oboch vyznamoch slova).

Kto zazil chaos co moze nastat pri mixe verzii, vie o com hovorim.

Je to teda na Vasom zvazeni, my len mozeme dodat vsetky potrebne
informacie, aby sme Vas zneistili a stazili Vam ten vyber... :-D

wek