Re: 5 expanderu PCF8574

MensikD MensikD@seznam.cz
Pátek Červenec 20 14:21:12 CEST 2007

Teoreticky muzete pouzit CPLD.
Kdyz se podivam do GME na cenu PCF8574 (cca 60Kc), tak 5ks vychazi na cca 300Kc, XC9572XL jsem v PLCC44 (ale to ma jen 34 uzivatelskych pinu) kupoval v ASIXu za cca 120Kc. Vy byste potreboval spis VQFP, nebo TQFP package - ale to nevim, jak je to presne s cenou v Kc. Jelikoz na DIgiKey stoji XC9572XL v PLCC44 $2.40 a v TQFP100 totez (commercial 0 -70 st. C), tak si myslim, ze rozdil v cene mozna ani nebude. TQFP100 pouzdro ma 72 uzivatelskych pinu.

Cili i to je moznost, ale faktem je to, ze se to musi nejak naprogramovat + pridat krystal a je to na 3.3V logice, ale 5V tolerant.

Ozon.

------------ Původní zpráva ------------
Od: RV <vicek.radek@cpost.cz>
Předmět: 5 expanderu PCF8574
Datum: 20.7.2007 12:22:23
Jeste jeden dotaz...

Jelikoz potrebuji ridit 35 vystupnich linek chtel bych uplne vynechat
porty MCU a pouzit rizeni pres nejakou sbernici - predbezne mam vybrany
vyse uvedeny obvod, ale nikdy jsem jich tolik nemel pouzito najednou
(nejvic jsem mel dva) - je tam nejake uskali z hlediska programovani
nebo navrhu DPS?

Eventuelne zda nepouzivat enejake jine levnejsi/lepsi reseni.
Nepotrebuji obousmerne linky stacily by mi jen ciste vystupni linky.

--
Radek Vicek