[OT] Kodovani cestiny v DOSu na novym PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červenec 20 14:01:57 CEST 2007

To mi teda připadaj - v tomhle případě to vyřešila stará grafika, ale
šlo by to i s tím programem "OK", rezidentní utilita cca 60kB, tak
naco spouštět Wokna (nebo Linux + dosemu) aby PC bootoval o pět minut
dýl.

A tu 486-ku tam měli doteď, ale umřel jim harddisk (aby ne, když ta
šunka byla skoro starší než moje auto).

P.K.