5 expanderu PCF8574

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 20 13:37:10 CEST 2007

Nahodou som narazil na toto, ale neviem, ako s dostupnostou..

http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=531

Pripadne riesenie, za ktore tu kamenuju :-) 2x ATmega8. Ma TWI
rozhranie (v 2-wire rezime je to inac nazvana I2C). Pripadne pripojit
klasickou RS232. Jedina Mega16 (a podobne) Vam poctom pinov nepostaci..

miro

--- RV <vicek.radek@cpost.cz> wrote:

> Jeste jeden dotaz...
>
> Jelikoz potrebuji ridit 35 vystupnich linek chtel bych uplne vynechat
>
> porty MCU a pouzit rizeni pres nejakou sbernici - predbezne mam
> vybrany
> vyse uvedeny obvod, ale nikdy jsem jich tolik nemel pouzito najednou
> (nejvic jsem mel dva) - je tam nejake uskali z hlediska programovani
> nebo navrhu DPS?
>
> Eventuelne zda nepouzivat enejake jine levnejsi/lepsi reseni.
> Nepotrebuji obousmerne linky stacily by mi jen ciste vystupni linky.
>
> --
> [...]

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/