5 expanderu PCF8574

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 20 12:53:45 CEST 2007

--- RV <vicek.radek@cpost.cz> wrote:
> Jelikoz potrebuji ridit 35 vystupnich linek chtel bych uplne vynechat
>
> porty MCU a pouzit rizeni pres nejakou sbernici - predbezne mam
> vybrany
> vyse uvedeny obvod, ale nikdy jsem jich tolik nemel pouzito najednou
> (nejvic jsem mel dva) - je tam nejake uskali z hlediska programovani

Nie je. Volitelna adresacia dovoli ich mat az 8 na jednej zbernici.

> nebo navrhu DPS?
> Eventuelne zda nepouzivat enejake jine levnejsi/lepsi reseni.
> Nepotrebuji obousmerne linky stacily by mi jen ciste vystupni linky.

Lacnejsie budu urcite posuvne registre, ako uz ini napisali.
Programatorsky vsak budu I2C obvody "prijemnejsie". Do zretazenych
posuvnych registrov musite pri zmene lubovolneho jedineho bitu
naposuvat vzdy cely obsah.

miro

Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.