Galvanicke oddeleni proudove smycky?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Červenec 20 11:08:22 CEST 2007

 20.7.2007, 11:02:41

No pravda, kazdy R sumi, ale kdyz to spocitate, s pravdepodobnosti
velmi blizkou 100% zjistite ze sum rezistoru je hooodne pod LSB.
Sofistikovanejsi zpusoby asi existuji (hledal bych na webech AD,
MAXIM, LT, TI), ale kazdy bude v sobe obsahovat NEJEDEN rezistor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz