Galvanicke oddeleni proudove smycky?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 20 10:53:38 CEST 2007

Dekuji vsem za namety urcite se budou hodit priste, ale ted jsem se
dozvedel, ze pry je proudova smycka uz galvanicky oddelena v cidle tak
tomu snad muzu verit.

Jeste k prevodu - existuje nejaky jiny sofistikovany zpusob prevodu na
napeti nez je prachsprosty rezistor? To cidlo ma zajistenou linearitu v
celem rozsahu 4-20mA a mam strach, ze pokud bych tam bastlil jeste neco
dalsiho tak uz to nebude to co by melo. Je mi jasne, ze i kdyz pouziji
nejaky kvalitni rezistor, ze to bude asi sumet, ale vzhledme k tomu, ze
nemusim merit rychle da se celkem dlouho prumerovat.

Radek Vicek