OT: povrchova uprava polystyrenu

Taksun taksun@seznam.cz
Pátek Červenec 20 09:55:53 CEST 2007

Zdravim

Mohl by mi nektery ze zde pritomnych modelaru poradit jak povrchove a hlavne cim upravit polystyren? Byl jsem ve zdejsi modelarske prodejne a tam nevedeli. Ze zbyvajicich desek na zatepleni baraku jsem klukovi vybrousil lodicku a tet ji potrebuji nejak povrchove upravit. Vse co doma mam ten polystyren lepta, potrebuji nejaky tmel ktery pak prebrousim a nastrikam. Vim ze existuji modelarske folie ktere se pouzivaji na kridla letadel ale to mi prijde desne pracne. Koupil jsem nejake univerzalni lepidlo ktere nelepta ale zase po vytvrdnuti je porovite a stale nekke a neda se brousit. Jedine co by slo je tak 20let stary lepox ten by byl dobry ale mam jen zbytek a pry uz se to nevyrabi. Tak jsem v koncich, poradite nekdo?