"vypalene" lcd ???

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Červenec 20 09:33:08 CEST 2007

No nazdar,
to je pro mě novinka, že se LCD panel vypaluje. LCD panel se může (a
dělá to ta potvůrka) rozkládat vlivem SS složky mezi elektrodami, což
je ten problém který způsobuje že je tam vidět "duch" předchozího
obrazu. Je to způsobeno zbytkovým nábojem na elektrodách. Pokud nemáte
přístup k řízení panelu, tak s tím nic moc neuděláte, maximálně před
vypnutím smazat display a pak ho vypnout.
ced

"Vypalují" se zářivky, které jsou tam jako podsvícení. U malých
zobrazovačů je podsvícení konáno LED, tak tam ani není co by se
vypalovalo.