[OT] Kodovani cestiny v DOSu na novym PC

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Červenec 20 08:34:09 CEST 2007

Zdravim,
Dosbox funguje jak na woknech tak na  linuxu, *BSD, mac, RiscOS, OS/2
a ja nevim kde jeste. Takze pouzijte to co mate nejradeji a pod touto
emulaci by vam to melo bezet, alespon ja jsem nenarazil na problemy.
S kameniky si ale nejsem tak jisty, chtelo by to vyzkouset.
Je to emulator, takze od toho neckejte nejak velky vykon, ale nekdy to
muze byt i vyhodou :-). A kdyz se vam to bude libit tak jim muzete i
prispet na vyvoj :-)

http://dosbox.sourceforge.net/

ced