Galvanicke oddeleni proudove smycky?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 20 08:18:24 CEST 2007

Zdravim,

mel bych takovy dotaz, kde opravdu netusim jak se to ma udelat spravne.

Mam ridit jedno celkem slozite zarizeni s cca 35 akcnimi cleny od
cerpadel, ventilu a stykacu plus navic merit dalsi 4 cidla s pozadovanym
rozlisenim 16b. Cidla jsou prumyslova s vystupem proudovou smyckou
4-20mA. Jelikoz vsechny prvky budou nacpane v bedne velikosti perinaku
mam strach z toho, aby mi neprislo neco nepekneho na AD a do ridici
jednotky - ostatni vstupy budou oddelene optaky, ale nevim jak to udelat
u te proudove smycky tak abych zachoval linearitu toho cidla a zaroven
to nemel galvanicke spojene.

--
Radek Vicek