[OT] Kodovani cestiny v DOSu na novym PC

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 19 19:54:29 CEST 2007

Asi jít do linuxového dosemu a tam to jde, dokonce jsem kdysi na
linux@linux.cz potkal kameníky do dosemu, ale nevím jestli jsem je stahoval,
nepotřeboval jsem je.

Anebo použít vmware... ALe v něm zase jde hodně blbě miškysoftí síť.

mimochodem, myškysoft.... měl jsem předevčírem havárku, nešel nám najednou z
ničeho nic IS. No a přišel jsem pak na to, že pro miškysoftí SQL není stejné
(použité výrazy jsou poměrně složité, v jednoduchostech toto kupodivu
funguje i nadále, jen ten konkrétní složitý přestal fungovat)

výraz
AND
(výraz1 OR výraz2)

převedeno do téhož v bleděmodrém jako

(výraz AND výraz1)
OR
(výraz AND výraz2)

Ten první příklad totiž náhle přestal fungovat, na protest booleovské
algebře.

Téměř 4 hodiny strávené zcela zbytečně, kdyby základní binární logika u
microsoftu fungovala! Ještě máte rádi microsoft? Fakt ještě chcete něco od
této pafirmy používat?