moturek do modelu made in china ??

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 19 10:53:24 CEST 2007

No snazil bych se tam radeji umistit tu 280tku je to preci jen uz
"motor" a navic bez problemu s napajenim.

Na ten motorek jde PWMka nebo je to to spojite rizeni? Moc moznosti
nemate - nevim kolik ten motor zere, ale mohla by pomoci zenerka 3V na
patricny proud, ale musel byste pouzit dve kvuli reverzu. Bohuzel budete
na nich topit to same co na motoru :-(

Ten pastorek zkuste nejdriv ohrat pajkou - melo by to pak jit snadneji
stahnout. lepi se to specialnim anaerobnim lepidlem reagujicim na styk
dvou kovu.

Radek Vicek