zavada autoradia

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Červenec 19 10:13:04 CEST 2007

Ahoj,
	to ze to bylo hodne drahe a ukazje to nejake cisilka vubec
nic nerika jakym ze zpusobem je ziskavana informace o nstaveni
hlasitosti. Nevylucoval bych ani klasicky, ci jiny potenciomer u ktereho
je poskozena odporova draha. Treba tento zpuob byl levnejsi (volny A/D
prevodnich v chipsetu a precejenom potenciometr je levnejsi nez
inkrementalni, nedej boze takova draha zalezitost jak abolutni snimac).

Jestli to neni v zarude tak opatrne rozebrat a koukout se na to (zmerit
..) Tohle radi potenciometry delaji.

Jinak jste mohl napsat alespon vyrobce ci typ radia, aby se zde lidi
mely ceho chytnout.

Chtel jsem si poridi na takove dotazy kristalovou
koluli ale kristal je na tu srandu dost drahy :-). To je jen vtip ...
ced