Altium designer6 - chybove hlasky

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Červenec 19 08:09:08 CEST 2007

V tomto problem sice bol, ale ten som uz davnejsie vyriesil.  Zanedbanie
tohto sposobovalo neexportovanie netlistu do PCB s hlaskou: more top level
documents. Avsak ak pouzivate vsetky schemy na rovnakej urovni (ziadny list
nema podlist) tak Vami popisovany list nie je potrebne tvorit (aspon u mna)
Protel si ho asi vie vytvorit sam.

Vypisal Vam pri kompilacii celeho pcb (listy prepajane navestiami) projektu
nejake spravy ?
Ked uz sme pri tom, neviete ako spravne popisat navestia pri viacurovnovych
dokumentoch aby som sa zbavil hlasky xyz has multiple names. Pri kresleni
som postupoval podla dodavaneho manualu ale zjavne som nieco perhliadol. Ak
mate cas mozem pomocichtivym poslat inkriminovanu cast projektu

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598