Altium designer6 - chybove hlasky

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Červenec 18 15:01:17 CEST 2007

Zdar vospolok.

Mam nasledujuci problem:

Mam nakreslenu schemu na viacerych vykresoch, pricom niektore suciastky (SD karta s procesorom) su vzajomne spojene iba navestiami (net names ) Pri pinoch oznacenych ako vstupne mi pri kompilacii projektu takyto stav ohlasi chybu (Nets contains floating input pins). Taktiez vsetky piny pospajane iba navestiami mi ohlasi ako upozornenie (Floating net label)

Zda sa ze pri kompilacii neberie program do uvahy prepojenia medzi vykresmi. Ma niekto napad ako ho to naucit ? (moznost natvrdo mu zakazat hlasenie chyb asi nie je ta prava)

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598