zavada autoradia

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Červenec 18 14:52:18 CEST 2007

Ze by nejaky studenak ci rupla draha DPS ktera se diky pnuti a vetsi
produkci tepla ze zesilovace při vyssim vykonu preklene?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Wednesday, July 18, 2007 2:39 PM
To: HW-news
Subject: zavada autoradia

zdravim,
takze este k tej zavade... Radiu po urcitom case zacal vypadavat jeden
kanal a po vytoceni hlasitosti na urcitu uroven to zrazu zacalo hrat.
Kedze sa to stalo vzdy na rovnakej urovni tak som si myslel ze nejaka
softwarova vada. Potom som to dlho nepozoroval (asi zima) a teraz sa
zavada prejavila este viacej a zacinaju vypadavat uz obidva kanaly. Pri
zvyseni hlasitosti alebo dlhsej prevadzke s vyssou urovnou signalu zacnu
obidva kanaly hrat normalne. Uroven hlasitosti pri ktorej to zacne
fungovat je uz vyssia ako pred tym. Myslim ze ma na to vplyv aj teplota.
Na doske su len smd komponenty a asi 8 klasickych elektrolytov, mozu byt
vyschnute? Zatial som ich nemeral ani to nijak hlbsie nerozoberal, len
som si obzrel ci nieco nie je viditelne odtrhnute.
Stretol sa tym uz niekto?
b.