"vypalene" lcd ???

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Úterý Červenec 17 21:41:28 CEST 2007

 > diky moc.
 > mezete mi jeste "prelozit" tu posledni vetu, co to
konkretne/fyzicky  znamena :-)
 > "Tomuto sa zabráni tak, že sa nahromadený rozdiel v napätí
musí znížiť."

No prelozit tu vetu akosi dost dobre neviem - bol to iba
narychlo okopirovane. Teraz som mal chvilku cas, tak som
pohladal nieco na nete. Velmi som to nestudoval, ale vyzera to
tak, ze ten jav je urcite reverzibilny. Skus pozriet napr. na
nasledujuce linky:
http://www.plasma-usa.com/screen%20burn/White_Paper_onscreenburn_NEC.pdf
http://workstations.digitalmedianet.com/articles/viewarticle.jsp?id=25497
http://multimedia.mmm.com/mws/mediawebserver.dyn?6666660Zjcf6lVs6EVs66SgeuCOrrrrQ-

Aj ked sa v LCD velmi nevyznam, napada ma este jedna vec -
nemaju tie nove moduly vyrazne nizsiu spotrebu? Mozno nove po
vypnuti napajania jednoducho ten naboj neodvedu, a trva to zopar
hodin kym zmizne. Nedal by sa zabezpecit neaky reset pred
vypnutim napajania? Pripadne vypinat s vymazanym displayom.

S.T.