Re: Re:audio pres USB + ulozeni na disk

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Červenec 17 13:48:18 CEST 2007

Pokud potrebujete jeden kus tak je otazkou zda se ma cenu zabyvat vyvojem a radeji nekoupit  USB zvukovku nebo USB televzni dongl, ktery ma take zpravidla stereo audio vstup a stoji pod 2k Kc.
Pokud chcete neco vyvijet tak vemte libovolny MCU s podporu USB a idelane integrovanym ADC , pak jiz jen tahate nasamplovane vzorky a ukladate na HDD.

jasne, to znam, takovych veci je spousta. Ale kupovat to kvuli tomu abych to okopiroval to teda nebudu. potrebuji vlastni prevodnik. Jedna se o zaznam audio vstupu, nikoliv stahovani gram desek.

zaplik