Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Červenec 17 13:02:23 CEST 2007

No, mrtve (co se tyce starsich verzi) rozhodne neni - tedy,alespon dle
meho skromneho nazoru :-). Dukazem budiz napr. edice
Delphi.7.Second.Edition.v7.2 z webu: http://www.liteapplications.com,
nicmene je pravda co rikate o novych verzich - implementaci .NET do
verzi 8 a vyse sel cely vyvoj BD do kelu. Nicmene diskuze, tak jak byla
nastolena na pocatku, byla smerovana na navrh jednoduchych ladicich
aplikaci a to lze i ve starsich i novejsich verzich udelat velmi snadno
a obstojne a HLAVNE, velmi rychle :-).
Ve firme mame zakoupeno vicero verzi BD softwaru, od predpotopnich BD5,
po BD Devel. Studio 2006 a mohu Vam rict, ze vyvoj v nich je opravdu
rychly a intuitivni a vsem mohu jejich produkty vrele doporucit (NO
FLAME - nejsem agent Borlandu :-) ).
  Tyca.

Ps:Verze Turbo Delphi ma jista omezeni a pouziti importu komponent je
jednou z nich. Nicmene komponenty, ktere jsem zminoval, napr. synaser,
nepotrebuji instalaci, pouze se importuji do projektu (uses). Je to
omezeni, nicmene, da se to prezit (obejit)...
PPs: Projekt Lazarus je dobra GPL alternativa k Delphi, nicmene porad je
co dodelavat, ale jako alternativa dostacujici...