Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červenec 17 12:03:43 CEST 2007

Ac jsem byl vyvojarem v delphi tak bych rekl , ze dnes uz je mrtve  .
Posledni smysluplna verze v ktere se daly delat nejake veci bylo delphi 7 od
te doby si myslim, ze to jde hodne z kopce . Ono treba existuje i takove
Delphi PHP , ale jsou to hrozne nedodelky se silenym IDE.

Zatimco ve Visual studiu mate jedno z nejlepsich IDE , ktere je zdarma i pro
komercni ucely  , je tam C++,C#, visual basic siroka zakladna uzivatelu a
jeste se naucite jazyk, ktery kdyz budete chtit potom delat neco treba v
Jave tak se do ni dostanete velice rychle .

A abych nezapomel taky jde o prenositelnost trebas do linux . Zatim co u
delphi se vyvoj v linuxu prakticky zastavil(kylix je mrtvy delsi dobu , jak
na tom je lazarus nevim ) tak treba mono pro linux se stale vychytava a
zachvili mozna bude uz pouzitelne :)

s pozdavem

snehulak